ESPA Banner DYPA Banner

MySync

Γαλενιανός Νίκος-Ανώτερα Θεωρητικά

Μεταπτυχιακές σπουδές σύνθεσης στο Royal Conservatoire της Χάγης με τους Peter Andriaansz και
Yannis Kyriakides και πτυχίο σύνθεσης στο Codarts University for the Arts του Ρότερνταμ με τους
Peter-Jan Wagemans και Rene Uijlenhoet. Στην Ελλάδα έχει λάβει πτυχία στο κλασικό πιάνο, στα
ανώτερα θεωρητικά και νομικής στην Αθήνα. Έχει παρακολουθήσει masterclasses με τους Johannes
Schoellhorn, Mark Andre, Klaus Lang, Simon Steen-Andersen, Oscar Bettison, Richard Barett, Klaas de
Vries και έχει λάβει μέρος σε συνέδρια και ακαδημίες όπως το Impuls festival, Classical Next,
International Rostrum of Composers, November Music.
Έχει συνεργαστεί με το Gaudeamus Muziekweek festival, με το Τectonics Festival και τον Ilan Volkov,
με την Residentie Orchestra της Χάγης, με το Bozzini quartet, με το Doelen ensemble, με τον
οργανισμό Classical Young Masters κ.α. Δουλειές του έχουν παρουσιαστεί μεταξύ άλλων στην Εθνική
Λυρική Σκηνή, στο Orgelpark, στο μικρό και στο μεγάλο θέατρο της Επιδαύρου, στο στο μουσείο
σύγχρονης τέχνης του Ρότερνταμ Boijmans van Beunigen, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο ΚΠΙΣΝ,
στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, στο Tedx Academy, στο Εθνικό θέατρο και στο Κρατικό Θέατρο
Βορείου Ελλάδος.
Ασχολείται ιδιαίτερα με τη μουσική επεξεργασία υπαρχόντων κειμένων, χρησιμοποιώντας σαν
πρώτο υλικό τον παλμό και τις ακουστικές ποιότητες της γραπτής γλώσσας. Συχνά η με τη στενή
έννοια γλωσσική σημασιολογία αντικαθίσταται από ακουστικά θραύσματα, παραμορφωμένα
φωνήματα και υβριδικά μουσικά γεγονότα, αναπλάθοντας το κείμενο υπό αμιγώς ακουστική οπτική.
Ενδεικτικά κείμενα στα οποία έχει εφαρμοστεί η προσέγγιση είναι η Κόλαση του Δάντη, ο Χαμένος
Παράδεισος του John Milton και η αρχαία τραγωδία. Παρόμοια στοιχεία συναντώνται σε όλο το
φάσμα της ακουστικής και ηλεκτρονικής του μουσικής.
Η μεταπτυχιακή του έρευνα καταπιάνεται με το πεδίο της προγλωσσικής ηλικίας και περιπτώσεων
αφασίας ως φωνητικό συνθετικό υλικό. Εξετάζει επίσης την ανάγκη χρήσης υπαρχόντων κειμένων,
υπό την οπτική της θεωρίας του Carl Jung.
Ενεργός και στη μουσική για το θέατρο, έχει συνεργαστεί με πολλούς Έλληνες σκηνοθέτες και
ομάδες σε μικρής και μεγάλης κλίμακας θεατρικές και μουσικοθεατρικές παραγωγές, όπως ο Νikita
Milivojevic, ο Κώστας Φιλίππογλου, ο Θωμάς Μοσχόπουλος, η Σοφία Πάσχου, η Ιώ Βουλγαράκη, οι
ομάδες Fly Theatre, Patari Project, Πυρ, Ραφή, Oper(O) κα.
Είναι μέλος του συνόλου σύγχρονης μουσικής ΤΕΤΤΤΙΞ ensemble, αποτελούμενο από συνθέτες και
οργανοπαίκτες, οι περισσότεροι εκ των οποίων γνωρίστηκαν κατά τα χρόνια της διαμονής τους
στην Ολλανδία. Σκοπός του ensemble είναι η δημιουργία ολιστικών θεαμάτων που
συμπεριλαμβάνουν και στοιχεία εξωμουσικά, όπως μουσικού θεάτρου, light design, video κα.
Η εκπαιδευτική του δραστηριότητα περιλαμβάνει σεμινάρια μουσικής σε παιδιά και εφήβους και
εργαστήρια σύνθεσης και μουσικής δημιουργίας.

Website: https://nikosgalenianos.com/

Subscribe for updates.

Λάβετε στο mail σας τα νέα και τις εκδηλώσεις του ωδείου

    Tο Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας είναι ένα από τα αξιολογότερα μουσικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας, ένα ωδείο με σύγχρονους προσανατολισμούς και εκπαιδευτικά συστήματα, ένα σχολείο με υψηλή στάθμη παρεχομένων σπουδών, στο οποίο λειτουργούν όλα τα τμήματα και oι σχολές.

    Social Media